tee-hee (det ska det stå på min tekanna som jag ska göra på keramiken)

idag fick jag en sten i huvudet så jag har fortfarande ont.
lite inte på staggs tak, i tell you!!!!

men det är lungan, för jag har köpt GANGSTER-mat (baguetter & skagenröra) och vi ska kolla på talang ikväll (men det vet inte dom om).
ja alltså, amina kajsa & frida kommer snart. hoppas verkligen dom är gangstriga nu, dom kan ha lurat mig så jag ska se stollig ut med hiphop-kläder och en tår i ansiktet, (ja det ska jag ha!)
hehe det kommer slå tillbaka isf!

Imorrn blir det Skadad På Stan och Pinsam Middag hos Folk Jag Inte Känner.
ska även läsa tristan & isolde
well well, nu ska jag måla mig

(ps. hotell svanen hade inga jobb. FASIKEN jag kommer vara jobblös i sommar. vet ni nåt, säg till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0