postcard from

hey hey hey!
har precis kommit hem från rkuf-möte! vi ska eventuellt till ålderdomshem framöver och vara sällskap till gamla människor. typ spela spel och prata och HÄNGA. jätteunderbart!!
(jag ska också spela Skadad På Stan snart. HEHEH)

Vi hade betygssnack på matten idag, och jag har chans till mvg i matte A!! nästan lite jobbigt, för jag har precis förlikat mig med att jag INTE är nån logisk mattematisk person, och så säger han bara att om jag får ett starkt (!!!) mvg på nationella så får jag mvg. jekla Fengt. (med solgula tånaglar)

IDAG räknade jag ut att vi inte har haft EN enda vecka utan prov (förutom sportlovet) sen vecka 5. och kommer inte ha det (förutom påsklovet) än på ett tag heller. asså jag kommer att sänka mig rejält i betyg i tvåan om det ska bli mer då, för det säger alla att det kommer bli. fast jag kommer säkert inte få så bra betyg nu heller :(

wellwell, nog med bitterhet,

btw,  jag har en hemlighet. en STOR

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta din hemlis!!!

2009-04-02 @ 18:07:01
Postat av: johanna

kanske om ett tag;););););) ge dig tilll tåls

2009-04-02 @ 18:16:57
URL: http://jouhaina.blogg.se/
Postat av: ia

tvåan ÄR pain in the ass. vi hade 3-5 prov/inlämningar/redovisningar under ca 2 månader på våren. strukturera redan nu så fixar du det. :)

2009-04-03 @ 16:14:55
Postat av: johanna

vi har haft mer än så på denna tiden olivia. don't try to impress me ;););););) ehehehe



olivia sluta

2009-04-03 @ 21:23:29
Postat av: eehma gunn kaarl-zåhn

Skadad På Stan (helpmeihaveaidZ)



åh dessa solgula tånaglar och söta små vårtor... <3

2009-04-03 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0