En duva utanför mitt fönster

Jag är så pepp på att musika så det är galet,
ge mig texter-skills och melodi-sinne nu så är jag på väg!! (eller efter att frida kommit hem från byxelkrok)

För övrigt är det pappa-helg snart, då johanna egentligen blir en annan och sitter argt på sitt rum i tre dagar.
inte denna helg!


hittade lite emmaboda-bilder nu:) en på armand mirpour. han gör bra musik, var väldigt trevlig och har fint hår.


dom var så bra! men gun har några läskiga bilder och några gaser-i-magen-bilder på som är roligare dock

och på krunegård för att det var så roligt och för att jag stod åt fel håll hela konserten.
det var SKOJ


tro inte att jag typ har lämnat miss li och andra för några nya färskingar, bilder har helt enkelt inte kommit upp från emmaboda! shame on dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0