grattis till mig

Förra inlägget var det hundrade inlägget! (Och detta är typ det femte bara idag

Här sitter jag och väntar på att fira emily som fyller 23 imorgon. Jag, sex personer till och en bäbis ska äta mat och förlåt syster, men jag är så opepp att det är galet. Förmodligen är det bara att jag är frustrerad för att börja skolan imorgon och jag som inte ens har köpt kollegieblock och herregud hur ska det gå med det jobigaste året i mitt liv typ med både skola och allt utanför.
Men det får gå helt enkelt. Antar jag.

Vid sånt här humör är det bra att lyssna på den låten som skrämde mig med sin deppighet för några veckor sen. mycket bra.

Kommentarer
Postat av: lulu

betyder det att jag var med i ditt 100e inlägg? fränt! i will do the same for you my frieeeeenddddddd. ses imorgon! (y)

2009-08-26 @ 20:10:33
Postat av: johanna

ja för fan det hoppas jag nu! höhö

ses om två och en halv timme

2009-08-27 @ 07:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0