i det gula huset på förlösavägen

När jag är här ute önskar jag antingen bittert att jag bodde här själv,
eller att nån annan bodde här med mig.

Jag gör nästan aldrig nåt aktivt här, trots att det finns så mycket att göra att fylla en skål med. Istället sitter jag och tittar på tv och äter nutella. Sen tänker jag "Nej vad äckligt, nu ska jag ta tag i mitt liv". Så byter jag om, borstar tänderna och går till datorn. Sen sitter jag här och gör så meningslösa saker och tänker att ingen gör väl sånt här, det är bara jag som inte har nåt liv.

Idag var en sån dag. Jag har tittat på sex and the city-filmen och tyra banks show. Lilla huset på prärien och Room raiders 2.0.
Visserligen var det ett tappert försök när jag satte mig vid pianot och tog fram gitarren(!!), men utan tålamod och utan fantasi blir inga barn gjorda, och nu sitter jag här igen. och väntar på att bli vuxen (poetiskt!!)

hej hej


Kommentarer
Postat av: emily

jag skulle också vilja bo där med dig :)

2009-08-16 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0