landet där alla röker och cyklar

Nu har jag varit i Köpenhamn med pappa. Vi har varit på muséer, ströget och ätit smörrebröd. Pappa fick för sig att han kan danska. Jag blev stungen av en geting, vi gick på bio.
i Danmark har dom cykelställ på tunnelbanevagnarna. Alla cyklar i Köpenhamn. 
Jag ska flytta dit eller till stockholm när jag blir stor.
   

I måndags var vi hos Kajsa. Toapapper och skönsång
 
Hos Sanna på födelsedagsfirande! jag fick tårta men FÖRLORADE friends-spelet. jävla skitspel

Kommentarer
Postat av: fp

jävla fucking spel, fan

2009-08-20 @ 13:05:37
Postat av: Anonym

vet du vad det töntigaste är? att jag vet vad det är för porslin ni äter gå. yeah, get a life.

2009-08-20 @ 18:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0