"and i want my scalps"

Igår åkte jag och mina systrar på äventyr. Till Biostaden!

Det började med att jag hade tagit med mig fel biocheck så jag gick inte gratis. Trodde först att skolan som jag fick det av hade blåst mig, men fick sen reda på att jag redan hade använt det. Hehe, så nu har jag bara en check kvar och under 100 kr på mitt konto. <3

Nåväl. Vi skulle i alla fall se Inglorious Basterds. Och HERREMINJE vilken galen film!! Så mycket bra detaljer till en så konstig handling, det kunde bara bli bra. Och en fotscen är med, ofc.

Ja gud, jag vill se den igen, men jag får väl nöja mig med Deathproof.


En av huvudrollerna i filmen hette Shosanna. Roligt, det låter som om någon med massa bröd i munnen försöker säga Johanna. Så var det nog...
HEJDÅ


(just det, jag såg att vi i kalmar också får vara med på New Moon-premiären den 20 november. inte för att skryta. men jag kommer vara där.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0