Den tjugotvådje december

Dan före dan före dagen jag inte ser fram emot alls...

Tills idag! Har nu inhandlat julklappar till alla familjemedlemmar och känner mig någorlunda nöjd. Det är verkligen sant det dom säger, det är roligt att ge. Några rim perse har det inte blivit, men ledtråd till varje liten klapp har jag. Har slagit in allt i guldpapper och svarta snören så man vet vilka som är mina. Inget tjyveri under min gran!

Vet ni att jag fortfarande lever kvar i egmun-andan. När ingen ser drömmer jag mig bort. Tydligen hade jag så himla kul där. Synd att jag inte tog mer vara på tiden, eller asså det gjorde jag ju, men om jag hade "levt till max, utnyttjat min dag som det vore min sista, tagit wildn'crazy chanser", då hade jag varit mer nöjd. Fast jag är ju inte sån, så jag lägger upp två bilder på mig och min vän Gun.

Nu kanske ni tänker att "men det var väl inte bara ni två i Danmark!?"
Och nej det var det inte. Anna, mathilda & jenny var också med (daniel med eheh) men jag tog typ tio bilder och alla är antingen ofokuserade eller inte på dom. Jag ber om ursäkt!
Ber också om ursäkt för att den enda bilden på någon dansk är två-meters-gubben, efter att ha skrutit om hur snygga alla var.



FAILINTERVJU. Felciterat och för svåra frågor. Och jag heter inte Johanne.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Rubriken <3

2009-12-22 @ 23:28:14
URL: http://linnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0