i'm too sexy for my shirt, jesus cyklar, flaggstång.

Just nu sitter jag med en så bra sinnesstämning man kan ha. Jag känner mig så nöjd och mätt samtidigt som jag är taggad till tänderna på något jag inte vet vad än. Samtidigt lyssnar jag på "coming up easy" och då är det riktigt svårt att inte vara lycklig.

Kvällen nummer två i källaren på drottning margaretas väg 68 var väldigt trevlig. Charader igen, denna gång vann vi. Woho, där fick dom. Dom där. Jag kunde ha haft en pojkvän. Så det så. Hehe.
(däremot blev jag paranoid och tror nu att jag har baconfebern. stannar eventuellt hemma på måndag.)
Jag fick skjuts hem av linnea och hennes päron och nu sitter jag här i köket och myser för mig själv. Pappa påminde mig om att jag inte får vara uppe så länge. Okej.
Då ska jag avsluta med att säga

grattis emma gk på sjuttonårsdagen. puss


Kommentarer
Postat av: gun

taxi taxi (((((((((:

2009-12-06 @ 10:58:00
URL: http://johnny-quick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0