LaosCambodiaThailandMalaysiaVietnamJamaicaAustralien osv

Åh jag är så pepp!
Frida och jag har nu sittit i några timmar och planerat vår resa efter gymnasiet. Planerat när ungefär vi ska åka, hur länge vi ska vara borta, vad vi ska göra, och tänkt ut flera destinationer.
Det blir nog en del Asien, billigt billigt. Men Jamaica, Hawaii och Equador har vi också pratat om...(och vet ni vad som ligger inte så långt utanför Equador? Galapagos-öarna. Skulle vara sjukt kul att besöka nåt som vi faktiskt pratade om första gången för typ fem år sedan. Och vi kan titta på jättesköldpaddorna frida!!!)
På Hawaii så har vi ju förmodligen någorlunda gratis boende också, nice.

Och fastän mamma typ förbjöd oss att åka till Sydamerika ("det är FARLIGT där. får du åka för dina föräldrar frida?!?") så består mina drömmar. Vi kommer att ha det bra!

Nu ska jag gå igenom mitt CV och kolla ut arbetsplatser som jag vill jobba på i sommar. Jag måste ha ett bra jobb i Kalmar. Måste, måste, måste. Om jag ens ska komma iväg efter gymnasiet liksom. Annars blir det väl att skrapa hus hos pappa efter skolan. Kul liv!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad kuuuul!!

2009-12-30 @ 22:06:29
URL: http://linnea.blogg.se/
Postat av: gun

så himla mys! att planera är ju halva nöjet (((:

2009-12-30 @ 23:21:58
URL: http://johnny-quick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0