Lista som jag har snott från Kenza. _K0oL jag aer_

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag var med på STIMUN, hade en tysk som bodde hos mig, jag var på Hultsfredsfestivalen, åkte buss till Bosnien... typ det!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga vad jag minns. Så JA!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej det var förra året (septum-barnet eller nåt va?)
4. Dog någon som stod dig nära? mormor, dock var jag mer nära henne än tvärtom.
5. Vilka länder besökte du? Bosnien (och alla länder på väg ner!) och Danmark. Två gånger Danmark.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hehe.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jag vet inte datum, men bosnien, emmaboda... kanske egmun. (stimun ofc!) 
8. Vad var din största framgång 2009? Att få mvg i betyg i något/några ämnen.
9. Största misstaget? Haha, att inte ändra status innan man addar folk man inte känner som man har skrivit om.
Nej, skämt åsido. Jag önskar jag vore bättre på rollspelen, är alltid för feg. Sånt ångrar jag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit förkyld, men sluppit både svinis och skador!
11. Bästa köpet? Som materialist säger jag mitt Salem-linne. I be loving it.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Coop. hehe.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En massa saker.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Astronaut-albumet och Sunny side up tror jag. Om du frågar Spotify! Noah and the whale också...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tror jag har varit ganska jämn.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Onödiga saker. (jag är bra på såna här svar, HEHE)
18. Hur tillbringar du julen? avec ma famille dans enighetens väg et nous mangons beaucoup.
19. Blev du kär i år? Nej du, det missade jag. fasen!
20. Favoritprogram på TV? RIVERSIDE. Om det räknas, annars Andra avenyn. mums.
21. Bästa boken du läste i år? åh vet inte. vet bara att jag har läser mindre och mindre, det är deppigt.
22. Största musikaliska upptäckten? Detektivbyrån kanske, dom var grymma på rookie rent ut sagt.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En eltandborste!!
25. Något du önskade dig men inte fick? Skivor. Men det spelar ju ingen roll typ, har ju spotify baby.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Minns inte... åt mat med familjen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tradiga frågor, klart det hade funnits saker som hade gjort det bättre!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Kupan-kläder i storlek 46.
29. Vad fick dig att må bra? När det gick bra i skolan eller när jag hade en bra kväll hos någon kompis eller när någon sa något snällt på mitt jobb i somras eller när jag köpte något fynd.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Paolo och Armand. Aah...
31. Vem saknade du? I höstas var det nog mormor. Annars vet jag inte!
32. De bästa nya människorna du träffade? Isabelle var rolig, dock har jag ingen kontakt med henne alls, synd. Maja och christine i vår klass är ju inte fy skam, och alla som jag har lärt känna mer!
Kärlek åt folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0