Om tretton minuter får jag besök

Jag har en väldigt bra spellista på Spotify som samtidigt är ganska dålig. Dålig för att det är en konstig blandning av Hassle, Jason Derulo och Lykke Li. Men bra för att alla låtar är såna som gör att jag inombords tänker jaa, underbar låt. Den heter "bra just nu" och det är precis vad den är.
I alla fall är Paolo med på den, och det är verkligen någon som har fastnat hos mig. Jag har inte än tröttnat på hans första skiva och den kom ut 2007. Bra kvalle.

Idag har jag chillat loss här hemma. Min bleka nuna har knappt andats utomhusluft och det blir inte bättre nu för fyra flickor är på väg hem till mig och jag tvivlar på att de är taggade på snö-party. Inte mig emot dock, jag vill gärna spela Bezzerwizzer igen. Mmm, Bezzerwizzer...

Nu fattade jag att Paloma Faith säger "her name was new york" och inte "it was in new york". Kuwl låwt!


Knasig chej!


Kommentarer
Postat av: amina

jag skrattade åt ditt inlägg. kanske för att dagen är ung eller för att din bildtext är för himla skoj. får avgöra detta senare. kiss

2009-12-26 @ 01:34:34
Postat av: johanna

haha okej! mail it 2 me!

2009-12-26 @ 11:36:03
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0