once I was a serene teenaged child

Jag gick och lade mig vid sju och råkade sova i två timmar. Oopsi, verkar som att någon kommer gråta sig till sömns ikväll! För övrigt hostar jag också. Gammal-mans-hosta, med slem och tunga hängande nedför hakan och allt. Mmmm, fresh.
Lyssnar på Frida Hyvönen. Hon är sjukt bra. Bästa pepplåten står hon bakom("singel och sökande" är inte med på den listan, emma gun!): här. CAN YOU DIG IT?

För övrigt (igen) ångrar jag nu att jag inte var mer aktiv på EGMUN. Vill också ha charmiga kommentarer som en viss annan France får på Facebook. Hehe. Men men, tretton nya vänner är inte fy skam. Ja, jag addade de flesta. wha'eva!

Helg imorgon! Det betyder i alla fall EN fest/ferre/party/kalas/partaj hos emmagun. Plus en eventuell dansuppvisning och inte eventuellt matteplugg och rapportskrivning. Och förhoppningsvis en massa, massa sömn. Det är lite läskigt att jag inte har varit trött i skolan än efter Danmarks-veckan. AMG

Nu ska jag sova. Godnatt huset, kalmar, sverige, världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0