Tlött Chej


En till ego-bild. Så ni inte glömmer hur jag ser ut, fniss fniss.
Idag var en bra dag! Igår var ju tre av oss borta i sjukdom och brasilien (!!) men idag var i alla fall gun tillbaka. Först tyckte jag det var bra, men sen började hon säga "jag är så himla lockad att slå dig i ryggen johanna" och då var det lite jobbigt.
Vi fick reda på vårt historia-arbete och jag blev väldigt nöjd! Och min lärare tycker att jag är creepy. (På tal om creepy så såg vi Gökboet idag. asså lobotomier, fy för den lede vad det är blä. duktig indianen var!)

På fredag slutar vi skolan och det tycker jag ska bli väldigt nice. Fastän vi har en del att jobba på under jullovet så kommer det bli en bra jul ändå. Kanske ska man komma igång med julklapparna snart också? ehe.
Imorgon ska jag hämta hem min tito-mugg till mamma som frida har. så om du läser detta frida, GLÖM INTE.

Kommentarer
Postat av: gun

he-he-he. sicken frestelse det var! men frukta icke - när vi har filmkväll ska jag ta med superba kolor och några extra, bara till dig! (om det finns några kvar)

2009-12-20 @ 10:42:07
URL: http://johnny-quick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0