Where bright light and angels meet (fishville alltså)

Det är depp att logga in på facebook, kolla sin fishville och sen sörja i fem minuter för alla fiskarna hade dött.
Fick rensa skiten på 48 fiskar, tack och lov hade två klarat hungersnöden. Ronny och Conny, jag ska aldrig sälja er!!!
Men nu har jag två tank á 50 fiskar, det börjar re sig. Dock gillar jag inte deras sociala nät, att man måste ha en massa grannar för att få köpa mer saker. Kränker enstöringen, fyyyyy.

Nu: sovatime. Eller bring-it-on-3-time. Har inte bestämt det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe själv har man ju 4 tank's

2009-12-14 @ 12:32:35
Postat av: gun

ÅH RONNY. tacka gud för att han är en kämpe.

2009-12-14 @ 19:14:36
URL: http://johnny-quick.blogspot.com
Postat av: johanna

jaja kajsa, skryt inte.

jag vet, eller hur gun! vet inte hur jag hade kunnat förmedla de dåliga nyheterna om han inte hade klarat sig..

2009-12-14 @ 19:52:10
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0