jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.

Idag hade jag riktigt roligt åt mig själv.

"Johanna, kan du plocka disk på 43?"

"....nä."

Detta lite småtöntiga svar som var roligt när man var sju, fnissade jag åt i gott en halvtimme. Jag skriver det inte för att ni ska tro att jag tycker jag är jättelustig och lite UDDA, jag ville mest dela med mig av min upptäckt att jag gillar mig själv ibland riktigt bra. Det kändes fint liksom. hihi!

Träffade Sandira på bussen hem och vi jämförde våra problem inom diskplockar-världen. De liknade varann ganska mycket, dom problemen.

Nu ska jag se på äcklig gubbe på film, nåt måste man ju se när man är trött på Hannah Montana och när Harpers Island är slut. hej och hå, så kan det gå

Kommentarer
Postat av: amina

jag gillar denna flitiga uppdatering!

(varför svarar du inte när jag ringer, va?!)

2009-07-18 @ 20:32:00
Postat av: johanna

BRA att du gillart!

2009-07-19 @ 10:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0