el festivalo

Efter mycket väntan först på busshållplatsen i norrliden, sen på stationen, sen på tåget, sen på Hultsfreds station och till sist vid entrén till festivalområdet kom jag in på Hultan! Och nu i efterhand kan jag säga att det var en riktigt lyckad dag. Med tanke på att jag var tvungen att åka hem vid åtta pga tåg som slutar att gå (älska småland) och mina lösögonfransar som inte ville sig, så har jag i alla fall fått igen det idag!

Fick se tre spelningar totalt, med Krunegård, Ternheim och A Camp. Alla tre var grymma, men jag måste ändå säga att Anna är min nya favorit alltså. My god, en av de bästa spelningarna jag någonsin sett. Jag har rotat igenom emilys skivor och hittat nån skiva med henne, lyssnar på Shoreline just nu som hon inledde med... ah

Fick hänga med 2/3 av gänget bl.a. det var TREVL! mobilbilder nu, kamerabilder sen

Ikväll blir det jobb, party! hihi hey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0