snus och cigaretter, öl och våtservetter

Hej, här sitter jag medans olivia gör mat åt mig. Det är la så det ska va.

Jobb FEM dagar denna veckan, planering för nästa vecka är i full gång, det ska bli sov & solning, och resor och gudvetvad. Lite prepp för emmaboda kanske? Det är så underbart att jag har fixat biljett, nu kan jag PEPPA. Det ska bli så mys, jag ska köpa tält och ha fina kläder och hälsa på alla jag känner där och få nya vänner och se på jättebra spelningar och få fint väder. Allt. 

Och så avslutar jag med en bra låt. Helt underbar faktiskt 


Kommentarer
Postat av: Rut

Jag har ett tält (y)

2009-07-16 @ 15:54:42
Postat av: johanna

jag är lockad!

2009-07-17 @ 09:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0