andra avenyn i kalmar, amg

Jag såg Hästen idag. Han stod med långt skägg och hängde utanför Kvasten. Gjorde min dag helt
klart.
För övrigt var jag och Emma på Kupan idag! Fynd 4sho: tre pocketböcker, en necessär+sminkväska & en plånbok köpte jag. för tretton kronor. TRETTON. 
& emma köpte typ tre par shorts för 90 spänn... Herregud, helt galet.

Jag försöker ha lite projekt i sommar, typ varje dag. Imorgon till exempel, ska jag åka inlines hela långa milen ut till padre i lindsdal. Och på onsdag åker jag med ut till Pataholm till Emmaz sommarstuga. eller projekt kanske det inte är. Mer nåt att göra så jag inte sitter inne och kollar på tv 24/7. hehe

vet inte varför, men jag sitter och lyssnar på Lonely Island. Jag ska lära mig hela jizz in my pants. YO

Kommentarer
Postat av: gun

tre par shorts, ett par byxor, en t-shirt OCH en kofta om jag får be!

helt insaaaane.



"a breeze rolls in and i..."

<3 finaste låten evah.

2009-06-29 @ 20:59:08
Postat av: johanna

ja just det! glömde vad det var mer du hade köpt. FNIZZ peppar på onsdag!

2009-06-29 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0