ah

nu har jag betalat till bosnien! jag är bäst på att vara ute i sista svängen, det är sista betalningsdagen idag. HEHE. men betalat är det!
börjar bli riktigt pepp nu. var ute i smedby igår med gruppen och det var lite övningar, och typ föreläsningar, och så såg vi på en film om srebrenica. hemsk film, men jag hatar att vi inte gått igenom NÅT folkmord i skolan alls. asså man kan ju ingenting om det! :(


fn-rollspelet är slut nu! skönt som stryk, och nästa år ska jag vara ordförande.
det har ju varit kul och så, men jag kände att jag var lite dåligt förberedd och det förstörde en hel del. och mat-problem är inte lika roligt att debattera om som dödsstraff, särskilt inte dominicas åsikter, haha

isabelle, min tysk, har varit AS-rolig att ha här! vi har bytt adress och mail och sånt som man ska, så nu ska vi brevväxla for eternity<3333333333333333333333333333333 hihi

nu ska jag ut & gå med min galna mamma, hejsvejs!


bilder kommer snart när jag orkar lägga in dem på Le dator


Kommentarer
Postat av: gun

eternity -bambam-

infinity -bambam-

tuliplaughter -bambambabmbmabmabmabmababmbabmbmabmbmnbmabn

2009-03-10 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0