fn är på staggih!

fn-rollspel nu dårå...
skoj! höhö. visserligen har jag varit nervös i två dagar i streck så jag inte kunnat äta nåt... 
menmen!

igår höll jag öppningstalet & sjöng inför alla, jag skakade som stryk när jag gick ner men jag tror det gick bra. och imorgon ska jag prata i talarkedja och ta emot frågor och svara, typ debatt alltså...
helst ska jag göra det riktigt jäkla bra också. PANICO

jag har tagit emot en tüsk också! riktigt kul, hon är jättelovely och alla är avundsjuka på mig för att jag får ha henne, HEHE. hon ska komma till sverige i sommar kanske och gå på festival med mig och emma! <33
nu ska jag återgå till att låtsas göra någonting medans jag egentligen är inne på bdb

 

me is crassssy, hejdå


Kommentarer
Postat av: Charlie

haha...jo din tysk pratade med mig om festivalen och undrade vad som hände på den å sånt, hehe.

kommer gå finfint imon ;) du fick iaf stå i talarkedjan ;P , vilket inte jag fick :'(

2009-03-04 @ 19:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0