honored delegates,

jag har spotify, tak kaiza! (och markus krunegård:)
sitter här och lyssnar på stencoola "maria magdalena". 80tal när det var som galnast

jag ska egentligen skriva policy statement och position paper nu, men som typ hälften av vår klass har jag inte orkat/kunnat/velat. känner att det brinner i knutarna, endast två dar kvar!

jag ska ju ta emot en tysk i veckan också. kommer på måndag kväll och åker lördag morgon, amg. jag är jätterädd att få nån som är otacksam och bara: "nej jag vill inte ha er mat den är äcklig", "men shit finns det ingen tv i mitt rum", "men vaddå får jag inte lyssna på musik tre på natten det hjälper mig att somna typ"..... bleh
men det kan ju bli najs och det kan ju bli min bästa vän för framtiden. eller som mamma vill, min fästman.
jepp, mamma sa 'ta hem en snygg kille som är arton'. LOVE!

jag är stört nervös för fn-rollspelet alltså. hoppas verkligen att det kommer göra mig säker på det så jag kan åka till rom i tvåan!!! vill det! men i värsta fall gör jag bort mig totalt, och då har jag gjort det med. POSITIVT TÄNKANDE<3<3<3<333
nu ska jag SKRIVA saker. hejdå

Kommentarer
Postat av: SL

din mamma e cool.

2009-03-01 @ 18:51:10
Postat av: amina

undrar om jag ska trycka ctrl d på din blogg...

(ne, jag ba skoja)

2009-03-01 @ 20:28:48
Postat av: johanna

sl: ascool e hon. men också allvarlig när hon sa det:(

amina: do it så kan jag länka till din bdb eller om du skaffar en blogg

2009-03-01 @ 20:57:42
Postat av: ia

HAAAAAAAAAHA. Jag håller inte med mamma. Men lycka till med tysken iaf. :) vad är det i Rom som du vill till? P.s. tycker fortfarande att du ska filma FN-rollspelet

2009-03-02 @ 12:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0