nu: lite updateh

idag har varit en trevlig dag!

först fick vi reda på vad vi fick för betyg på shakespeare, och jag fick mvg!!! mvg!!! (L)(L)(L)
dom som vet hur störd jag har varit på mina betyg i år (alltså mamma) vet att jag är glad för detta betyg. det är typ det andra mvg-et detta läsår vilket är mindre än vad jag satsat på...eheh. så jag är lykklihhh

sen på lunchen åkte jag, amina, gun-dido och gabriel in till ströget och åt pizza. vi fick gratis vatten och serverade bestick till bordet av grabben, snällt tycker jag! ställe att rekommendera:)
på ea-tiden fick kören tårta och bio-check, älskar att känna mig uppskattad<333333 love. så jag satt och blev fet och pratade i personal-rummet i en timme nästan:))))

efter skolan var jag och lämna cv på svanen, dom ska jag pressa minsann!
hemma fikade jag med tre koppar te och typ åtta scones<333
nu sitter jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0