then love until we bleed

hejj.

jag har sån träningsvärk!!! gah. jag var på yoga på nordic club igår, 90 minuter minsann. så nu känns det i stussen kan ni tro:) men kul var det, synd att det är dyyyrt

jag var även hos emma igår! under nedsläckningen. dom skrämde mig ofc. men sen berättade jag en riktigt fängslande version av 'Vem har tagit min lever??' såattehh. eheh. sen kollade vi på robinson, jag hejar på jobbige Christian, roligaste deltagaren sen robinson-robban tycker jag!

emma posar järnet! sexi

Kommentarer
Postat av: Anonym

christian?? SKOJAR DU!?!?!?!??!? i luv rödhårigemannensomälskarsex /kajsa

2009-03-29 @ 15:38:52
Postat av: johanna

meh! nee han är ju typ snäll ibland, om du menar han som har töjningar å en massa piercings.

christian är dryyyyyyyyyyg= lyv

2009-03-29 @ 15:42:07
URL: http://jouhaina.blogg.se/
Postat av: eehma gunn kaarl-zåhn

hehehehhe i scared you!!!! :D



i övrigt är jag alltid en redig sexbomb skaruveta <3

2009-04-01 @ 07:33:58
Postat av: SL

vilken CHARMIG bild på mig..................

2009-04-05 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0