johanna velaren

idag är en velardag!
jag har massa planer:
-jag vill simma
-jag vill titta på massa filmer, typ alla gudfadern
-jag vill till ikea och köpa grejer till mitt rum
-vill också ut och gå lite

men jag har ine riktig ork/lust till nåt av det. så inget blir av. bleh. dessutom har youtube slutat funka, mycket irriterande. vet inte varför, jag har installerat massa grejer flera gånger om men ändå inte. Ble

igår åkte jag, frida, amina och kajsa till km och åt massa tacos. det var gott. förutom att mina vänner är väldigt omogna och barnsliga :S:S:S:S sen åkte vi hem till amina och spelade uno, tittade på legally blonde2 och bosniska bröllop. också mys.
sen blev det äventyr månitro!! jag skulle nämligen ta bussen hem, och klockan var halv ett men jag fick höra att natttaxaon inte gäller 401:an för den är 'utanför stan'. trodde dom ja! 40 spänn kostade det, jag hade 20. lovely. så jag fick snällt gå av bussen och ringa pappa som inte kunde hämta mig så jag fick ta en taxi. (låter inte så hemskt jag vet, men jag klagar för det kändes väldigt ovärt och slöseri med pengar när jag bara kunde ha tagit ut lite pengar i stan innan om jag hade tänkt så långt)
men taxi blev det i alla fall, och när han kom, asså brukar man sätta sig i baksätet? för jag satte mig i alla fall bredvid chauffören och det kändes konstigt. men i alla fall. 155 kr senare kom jag hem och gick å la mig OFC.

nu lyssnar jag på cornelis vreeswijk-låtar av nya artister, bl a miss li och säkert!. så bra. hejdå

Kommentarer
Postat av: Mr.pee

vart får man tag på dom låtarna? :O vi är väldigt mogna, BTW! /kajsis

2009-03-14 @ 18:39:18
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se/
Postat av: johanna

'poem, ballader och lite blues-återbesöket' på spotti.



vadå mogna? du till och med förrådde mig </3

2009-03-14 @ 20:12:32
URL: http://jouhaina.blogg.se/
Postat av: Mr.pee

KANSKE DET! men du svek mig på UNO senare, så i've got my reasons. /kajsaBAJSApådig hehehe

2009-03-14 @ 22:51:33
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se/
Postat av: johanna

nej JAG svek DIG på uno för att DU svek mig innan. eller. jag visste inte att jag svek dig för vi hade inte ens NÅN ÖVERENSKOMMELSE kajsa!!! shit du får ju kommunicera bättre med mig om du ska begära såna saker av mig???????

2009-03-14 @ 23:04:27
URL: http://jouhaina.blogg.se/
Postat av: amina

det viktigaste är iaf att johanna förlorade (och att jag vann)

(hälsa pojkvännen johanna. hihihihihihihi omg, oh yes I did)

2009-03-15 @ 21:13:39
Postat av: ia

du ska nog inte bli mattematiker... eller hur fan fick du fram 155 kr när du inte ens hade 40 kr för bussen? ;p

2009-03-31 @ 23:49:07
Postat av: johanna

pappa betalar

2009-04-01 @ 13:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0