att gå i skolan är som att hålla andan & jag tänker inte börja andas riktigt än

om två veckor exakt slutar jag ettan, ett av tre år.
om nästan exakt två år och två veckor tar jag studenten. och hara haft bal och sånt. mmmmm

en del i skolan nu! men så har det varit typ 3/4 av detta året så jag borde väl ha vant mig... HA!
har haft engelska nationella, bara matte & franska kvar:( men om några veckor är det också över.
gillar dock att vissa lärare gör att man blir glad en hel dag bara för att man får höra att man ställt en "mycket bra fråga!". luv<3
 
nästa vecka är det Staggjakt! Utklädning & såpalekar, sen partajj! (med klassen kanske t.o.m.?)
vi har lyckats få ihop ett nice gäng till jakten, och om vi inte spöar samhälle idrotts-killarna på såparugby (läs: det kommer vi inte) så kanske vi vinner på utklädningen. HÖÖhö.

har haft mycket kul de senaste helgerna tycker jag, valborg & logen. roligt gäng & roliga ställen!
roliga knivmän (läs: nej) & roliga bussar! roliga badgrodor & roliga cyklop! osv. 

hejjjj

Kommentarer
Postat av: emma gun

roligt gäng - FER SURE!

2009-05-14 @ 19:49:55
Postat av: hilda

jag kan ta med den blommiga med, absolut.

2009-05-17 @ 22:48:22
URL: http://petitdefaut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0