nämen såatteh

varför kan jag inte plugga när jag så gärna vill & så himlans mycket behöver det? har ju varit duktig hittils. kan inte svika mig själv nu. :/ 
fråga mig om det ekonomiska kretsloppet imorgon så kan jag det som ett rinnande vatten!

Idag var jag med resten av rkuf på Oxhagshemmet. jag ska snart sluta tjata om det, hehe men jag är peppis. mina nya vänner finns ju där, helo? :) 

imorgon är det fredag.
jusste!!! jag ska stå och skramla pengar utanför giraffen imorgon eftermiddag. kom ditt & skänk pengar så får du en kaka:)

hejjjdåh

Kommentarer
Postat av: sarah louise

johanna skriiiiv något nån gång :))))) vi vill läsa! hihi

2009-05-11 @ 21:21:47
Postat av: johanna

okeeeej då! :)

2009-05-12 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0