*!#¤%*&**@£**$½§*

ÅH. Jag hatar att vara sjutton. Att inte ens ha rätten att bestämma över sitt liv, det är sannerligen skam.

När jag fyller arton, då jefvlar ska det bli liv i luckan ska ni se. Då är det "take no shit" som gäller. Inget mer desperat ilsket gråtskrik i telefonen, inga mer "nej jag måste fråga en vecka i förväg annars har jag fört henne bakom ljuset" och inga mer undanflykter att jag inte kan för att jag ska plugga, när jag egentligen bara inte får på grund av att NÅGON hade en dålig dag.

Ja, det suger hårt att vara sjutton. För när man är omyndig skriver man såna här omogna inlägg där man trashar sin käraste familjemedlem, man blir omogen när man egentligen borde uppföra sig vuxet och man får inte gå på midnatts-premiären av New Moon i KALMAR.

Bitterheten flödar. Jag tror jag ska duscha av mig den och sedan dra till Amina på gänget-kväll, för jag behöver umgås med andra sjuttonåringar ikväll. Hoppas huset sover när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: gun

på hemmafronten tror jag inte det blir nån större ändring. argumentet "du är inte myndig" lär ändras till "du bor fortfarande under mitt tak och mina regler".



MEN ÅH!!!!!!!!!! KÄMPA JOHANNA!!!! midnattsvisningen är ett måste. herregud, vad är det värsta som kan hända? att du är lite trött i skolan? blä. :(

2009-11-13 @ 18:47:25
URL: http://johnny-quick.blogspot.com
Postat av: johanna

men vad tror du jag gör? det finns en anledning till att jag fortfarande är irriterad efter sjutton år. vi är båda lika envisa

2009-11-15 @ 11:49:44
URL: http://jouhaina.blogg.se/
Postat av: gun

i know :) ni är lika. hihi.



KEMPFeE! förresten, jag har panik över frankrike. VI ÅKER NÄSTA ONSDAG!!!

2009-11-15 @ 13:42:57
URL: http://johnny-quick.blogspot.com
Postat av: johanna

jag håller på. men räkna inte med det längre. i be da party-pooper.

JAG MED:( imorgon börjar vi med resolutionerna.

2009-11-15 @ 17:25:31
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0