barnvakt till mina fiskar: check. nu kan jag sova lugnt.

HA. Två timmar var väl inget.
Vi gick ifrån skolan halv åtta, alltså sju timmar efter att vi slutade. Vi hann prata om ganska så jättemycket, typ vilken roll vi har i syskonskaran (jag är bäbisen, lovisa är en ren rollkonflikt) och att jag är nästan är ett Troubled Child till skillnad från henne, skilsmässobarn och allt.

Imorgon klockan sex går ett tåg från Kalmar central. Det ska jag med, och det tar mig till Helsingör. Därifrån ska vi åka till Köpenhamn. Sen väntar fem dagar som ska spenderas intensivt i Danmarkslandet. Med FN-rollspel för det mesta(PUH säger jag bara, PUH), men också med diverse aktiviteter.
Det kommer nog bli en rolig resa, men just nu kan jag bara tänka på hur nervös jag är för själva rollspelet. På senaste här på Stagg vart jag så opeppad under hela grejen och kunde knappt äta frukost om morgnarna för jag höll på att spy. Det vart inget roligt. Får tro mer den här gången, VIVE LA FRANCE! LIBERTÉ, EGALITÉ ET FRATTERNITÉ WOHO!

Nu ska jag packa klart, för er som inte visste så är jag sämst på det och packar alltid för mycket. ARGHHH

puss och kram skumbanaaaaaaaaaaaaaaaaaan


Kommentarer
Postat av: Låjvas

Gillar vi Stagnelius eller vad? höhööh

halv åtta är rekord ;D Men vi löste dock allt en del världsproblem.

2009-11-24 @ 22:25:31
Postat av: johanna

ja. typ den där världshungern. piece of cake! glöm inte att ögontävla nu, jag väntar med spänning när jag återvänder

2009-11-24 @ 22:30:29
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0