Där jag borde va

Hej. Nu är jag hemma igen, efter två dagar i Hultsfred på Rookie.
Åh det var bra många gånger må jag säga.
Jag åkte dit med Frida, Gunne och Rut, men Kajsa, Philip, Ronja och Max var också med från Kalmar! Dock sov vi första fyra på boendet, för vi gillar skabbiga toaletter och folk som sätter upp ett fyrmannatält inomhus. Ja faktiskt.

Första eftermiddagen träffade vi Jasmine. Popkollo-power!!!
Detektivbyrån var helt klart bäst från första kvällen. Svag i knäna blev jag. (Och signerad skiva fick jag. "till johanna", precis som Carola skrev.)

Vi gick fram och tillbaka mellan Metropol och boendet, så motion fick vi. Ändå så vaknade Frida klockan fyra på lördagsmorgonen. Efter att ha somnat vid två. Stackarn! Men hon ska få sin belöning, jag lovar. Morgonen bestod av att gå igenom halva Hultsfred till farmor och farfar Peterson och bli bjuden på frukost och kaffe och utnyttjande av deras RENA toalett. Sen köpte jag gravljus och satte dom på minneslunden, för det var Alla Helgona och det är årets bästa tidpunkt typ.
Massa tidsfördriv, pizza, konsum, promenader hit och dit. 
På kvällen vart det jättemycket bra musik, typ som Berndt, Florence Valentin, Guldgossen och Hoffmaestro & Chraa. Dans, foton, pin-making, ligga i sängen och lyssna på lilla scenen, allt det där gjorde vi. Och det var så lyckat.

p&k, nu har jag ont i magen och det ska botas.


Kommentarer
Postat av: kajsa

min kamera ska vara bättre än din men FAN VAD SNYGG BILD.

2009-11-01 @ 20:16:16
URL: http://helgehus.blogspot.com
Postat av: johanna

taxi!

2009-11-01 @ 20:50:24
URL: http://jouhaina.blogg.se/
Postat av: johanna

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



OMG JAG KOMMENTERAR FRÅN DIN! hahaha. (det är gun)

he-he-he-he-he-ehhe-he-h-eh-e

2009-11-04 @ 19:32:20
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0