possibility: en bra låt. med lykke li.

Jag är nästan säker på att jag hörde Säkert på radion igår. Undrar om hon är på gång igen, det hade varit nice, för hon är grymish.

För övrigt tänkte jag köpa blondspray idag, men tydligen är Kalmar för litet för att ha det. Lite deppig insikt. Visserligen fick jag ju lite tips idag om hur jag kan göra med mitt hår. Antingen ha det som hon i La Roux, eller ha någonting som kallas regnbåge. Men nej, jag ska ju spara!
Till balen ska mitt hår bölja ner som en blond och skimrande gardin längs min brunbrända, gyllene rygg och nudda himlen och helvetet på samma gång.


DETEKTIVBYRÅN PÅ ROOKIE VAR SÅ HIMLA NICE.
Dom spelade på pinnar och saxar så att jag blev svag i knäna.
2009-10-30 - DETEKTIVBYRåN från Bass / Rookiefestivalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0