en helt vanlig facebook-konversation bara

Kajsa Nilsson HAH! verkade som om någon levlade, och det är inte du ^^

Johanna Palm
Johanna Palm
VA? asså vafan jag kommer aldrig ikapp er. och btw, jag drar ju till danmark imorgon, kan du mata mina fiskar så länge? och sälja dom när dom är vuxna? :)) jag kan smsa lösenordet i så fall! (herregud tönt jag är)
Kajsa Nilsson
Kajsa Nilsson
jadå :D:D
Kajsa Nilsson
Kajsa Nilsson
jag är som deras barnvakt ^^ hohooh
Johanna Palm
Johanna Palm
hahaha ja kajsa! men du får inget betalt!!!!!! jag cleenar alltid ditt tank så jag ser det som en gentjänst;);)
Johanna Palm
Johanna Palm
och om du vill kan du få köpa lite och inreda om du vilL! du kan ju skicka gifts till mig och tvärtom! asbra
Linnéa Karlsson
Linnéa Karlsson
hahahhahaha det måste vara det mest nördiga jag hört! "kan du vara barnvakt åt mina fiskar när jag åker bort, ja alltså fishville på facebook" hahahha omg lol
Kajsa Nilsson
Kajsa Nilsson
omg lol på dig själv LINNÉA -_-
Johanna Palm
Johanna Palm
jag vet, hahaha. vet du vad mer jag har gjort? räknat ut i procent vilken fisk man tjänar mest på att köpa. " C00L 4 sch0l
Kajsa Nilsson
Kajsa Nilsson
vilken är det då??????? : D
Johanna Palm
Johanna Palm
sardinen har jag för mig. har inte siffrorna här hehe. men med dom så levlar(?) man så sakta ju, jag kör på Scooter Blenny så är det roligt när man säljer dom, för man typ levlar tre levels per säljgrej! asnice
Kajsa Nilsson
Kajsa Nilsson
är det dom blåa? i luv dem
Johanna Palm
Johanna Palm
nej kolla i mitt tank! jag har femtio såna. dom är gröna.
Kajsa Nilsson
Kajsa Nilsson
ska du vara uppe länge???? jag råkade köpa 3-timmarsfiskar och jag ska sova nu :(
Linnéa Karlsson
Linnéa Karlsson
ha ha ha ni är för sköna ^^
Johanna Palm
Johanna Palm
nej jag måste gå och packa!! :(:(:( hur måbga köpte du?
Kajsa Nilsson
Kajsa Nilsson
typ 15 :(
Kajsa Nilsson
Kajsa Nilsson
LINNEA RÄDDA MIG! mata mina fiskar PLEASE
Johanna Palm
Johanna Palm
neeej!
jaa linnea gör det! var snäll nu.
(btw, den här konversationen ska upp på min blogg.)

Kommentarer
Postat av: Låjvas

hahahahaha xD johanna, det där med att du räknade ut i procent vilken fisk du tjänade mest på är sjukt! xD Tror man brukar kalla det 'spelberoende' med ett fint ord.... ;)

2009-11-24 @ 22:23:04
Postat av: johanna

haha jag vet. men det är lite substitut för min katt som inte älskar mig längre </3. heheheheh

2009-11-24 @ 22:29:09
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0