greetings from elsinore

Hej. Jag är i Danmark. Sitter i General Assembly och gör ingenting.
Trött som stryk är jag och imorgon är det skola som vanligt.
Vi har haft det väldigt bra, roligt, jobbigt och framförallt LÄRANDE. (Ifall Barvestad läser detta)(Hehe, nej men serri berri, jag har lärt mig jättemycket. Till exempel att danska fn-rollspel inte är spexiga. Tydligen är man konstig och "poetisk" om man jämför en resolution med "the first days of spring, beautiful and full of light and possibilities."Jahapp.) (Och också, så bor den snyggaste och bäst klädda killen i Danmark. Värd typ hundra poängockså.)

Nu är det värsta debatten här. Ska nog dra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul o höra att ni haft det bra :) (damn, jag missade nåt alltså... ;) hihi) Du får berätta mer imån :D speciellt om den där killen... ;)

2009-11-29 @ 19:53:45
Postat av: Lovisa

glömde skriva namn på förra... Lovisa alltså ;P

2009-11-29 @ 19:56:24
Postat av: Anonym

jag ska visa dig hans fb

2009-11-30 @ 08:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0