HELA KVÄLLEN VAR SOM GOOD SONG OM OCH OM IGEN. fattar ni då?

Salem, Salem, Salem.
Salem Al Fakir.
Igår åkte jag och min pappa ner till Lund för att se denne man på Mejeriet. Jag trodde att det skulle vara med orkester och på ett jättepampigt ställe, men Mejeriet var ett mysigt litet place, och orkestern bestod av tre personer. Det övergick mina förväntningar ändå. Salem måste vara den mest charmige personen jorden någonsin skådat. Håret, kläderna och personligheten fick alla PÅ FALL så att säga. Så pass att jag skakade när jag köpte ett linne efter spelningen. Han sa "Mycket bra val!" Det måste väl betyda något? Jaja, jag vet att han är född 1981. Och jaja, jag vet att han förmodligen har flickvän, för det har jag hört.
Men hallå, jag är väl söt? Och elva år är inte SÅ stor skillnad. Mormor och morfar hade minst elva emellan sig, så det så.
Så nu ska jag duscha, och töja mitt linne, sen ska jag gå runt i det hela dagen. Nej helgen. Veckan. Ja ni fattar grejen. Pappa tog massa bra bilder trots att man inte fick det, och det blev jag glad över.
puss och kramisar
 
salem, jag skulle också vara ett mycket bra val. bara så du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0