Helgen är slut och jag har sovit tolv timmar per natt. Nöjd.

Packar inför Danmarksresan, hälften av mina kläder är Emilys. Tack. Nu har jag småsaker kvar inför resan, förhoppningsvis blir allt klart imorgon! Mitt humör inför resan växlar dramatiskt, så jag skulle inte lita på mig själv just nu när jag säger att jag är "TAGGAD TILL TÄNDERNA!!!" för fem minuter senare kan jag vilja stanna hemma. Helt galet, men så är det.

Dock tror jag att jag kommer vara ganska så väldigt nöjd när jag kommer hem på söndag kväll. Nivet, det är ju en såndär "möjlighet".

Nu ska jag äta kvällsmat och titta på SATC-filmen i mitt rum. Inget fel med att mysa med sig själv!
P&K

(kanske hår som henne istället för lykke li? för övrigt är mushaboom asmysig. lyssna. Feist – Mushaboom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0