"igår gav inte jag sotis mat. fastän han var jättehungrig. jag orkade inte"



Jag och loffe har suttit i källaren i nästan två timmar nu. Jag gick hit för att skriva ut min resolution. Det blev fishville som blev annat...hehe. Men det är typ det bästa, att kunna sitta i källaren när ingen annan är här. (Nej, ingen är kvar. Vi skrämmer iväg de flesta när vi pratar om våra katter som om dom vore människor. Bra knep!!)

Vi var så fina på avslutningen. Rena och naiva. Och se vad det har blivit av oss nu. Heheheheehhehehe

Kommentarer
Postat av: e

du är så lik mamma att det är galet!

2009-11-24 @ 21:39:56
Postat av: Låjvas

Rena och naiva? Fin beskrivning. Haha :D random miner i alla fall!



p.s Sotis fick inte gå hungrig hela dagen om det är det du tror, pappa gödde honom sen! ;)(säger man gödde? Eller kanske göd? :O:O)

2009-11-24 @ 22:18:10
Postat av: johanna

är jag? kan tro at!



haha lovisa, OKEJ. så lät det inte innan ;););)));) EHEHH

2009-11-24 @ 22:31:22
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0