ja... eller nej.

Igår skulle jag ha åkt till fräna Frida för att titta på Robinson. Jag gjorde inte det för jag hade suttit flera timmar framför datorn, jag luktade förmodligen lite illa och hade huvudvärk. Inte jätteupplagd för socialitet. Så jag stannade hemma och tittade på Henrik Schyffert. Helt assum dvd alltså. Se den, köp den, tanka den, nu.
Jag och mitt sprängande huvud gick sen och slaggade i elva timmar.
Dagens planer var att snabbt få undan läxor och FN-jobb så jag kunde chilla sen, men sedan kom andra saker i vägen, jag är helt enkelt inte klar med det ena eller andra.

Dåligt, men jag tänker inte skämmas. Igår skrev jag en lika lång resolution på TRE timmar som jag för ett år sen skrev på TRE veckor. Stolt internationellist, ja visst!

Kommentarer
Postat av: sarah-louise

micket bra johanna!

du kommer äga sönder wienerkorvs-gubbarna!

<3

2009-11-22 @ 15:12:21
Postat av: johanna

jag undrar det jag... men tack! :)

2009-11-22 @ 16:11:34
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0