Crib

Här sitter jag, Gunne och Rut och chilledillar i Gunnes källare. Alltså, mysigare ställe får man leta efter. Här kommer jag spendera många kvällar kan jag lova. (Inte bara för källaren, Gunne är en mycket trevlig människa också. Hihi)

Här finns en toalett cirka tre dörrar bort, en lampa med godis på och en säng som rymmer typ fyrtio pers. L to the ovely. Jag ska sova här också, verkar vara en nice kväll.
Gunne är en trevlig människa. Det är hon verkligen. Men när hon hittar kläder och skor på second hand som jag skulle ha köpt på två röda om jag bara hittat dom först, och är söt i dom, då blir jag bitter. For that, I am sorry. blinkblink.

Nu ska jag återgå till truth or dare- naughty questions. (skojar. vi kör inte dom. lovar.)

purs och cramirsar och gordnart


Kommentarer
Postat av: Linnea

ZWAAA

2009-10-29 @ 12:22:14
URL: http://linnea.blogg.se/
Postat av: johanna

mwiiiiiiiii. like u 2 bro

2009-10-30 @ 00:04:15
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0