sunday, sunny day

Här sitter jag, helt lugn, och väntar på att lovisa einarsdottír ska svara i sin telefon. Vi ska nämligen jobba med vår reklamanalys. Vi har knappt börjat och den ska vara inne i veckan. så ja, jag har lite panik. Särskilt när hon vägrar svara också. ARGH.

Igår skulle jag dra iväg Frida och Linnea på bio för jag hade tråkigt. Vi kom aldrig så långt eftersom vi inte kunde enas om filmval (jag ville se Fame, frida ville se Äntligen Midsommar, och linnea ville se en robotfilm). Så vi kollade på Riverside och åt lite godis istället. Ekonomisk vinning 4sho.
Senare på kvällen, när Sanna hade kommit dit också, råkade jag sparka ut en hel ask med pyttepyttepyttejättesmå pärlor (hälften var typ osynliga) över hela hennes golv; in under sängen, under mattan, under möblerna, ja ni fattar grejen.
Så sa jag förlåt, vi skrattade lite, och så började vi plocka upp pärlorna.
Då välte jag ut en till ask.
Sen gick jag hem.

Nu svarade Lovisa, vår grej kommer bli asbra.
Nu ska jag välja ämne till uppsatsskrivningen på tisdag.
prrhej


Kommentarer
Postat av: Linnea

du glömde ditt xxx-häfte här igår ;)

2009-10-11 @ 14:04:36
URL: http://linnea.blogg.se/
Postat av: Linnea

visst ;)

2009-10-11 @ 17:26:29
URL: http://linnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0