Rom finns bara för vår skull!

Idag fick jag veta att jag ska TILL ROM! Sjukt nice, och alla fyra kom med också, ännu sjukare och niceare. Sitter faktiskt här i mina fn-rollspelskläder, bara för att liksom.
Fast jag ska nog byta om nu.
Klar. Bättre med internationella-hooden och skidställs-byxorna. Mmmmm.

I alla fall, jag blev en av tio, och jag har bestämt mig att jag var fjantig förra rollspelet. Var feg och ville inte svara på frågor, vad var det liksom?
Rom=nytt rollspel=nya tankar=nytt liv. Yes.

Nu ska jag plugga åttio glosor! p&k


Kommentarer
Postat av: gun

så värt.

btw - luuuuuuuvin' that pic!

2009-10-19 @ 21:17:37
URL: http://johnny-quick.blogspot.com
Postat av: Anonym

när är denna bild från? för det är ju återigen min jacka :O

2009-10-22 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0