vill ha dig i mörkret hos mig. imorgon. hoppas. hehe. inget naughty, bara fn. lovar.

Jag är så trött som jag inte varit på länge. FN var bra. Imorgon ska jag och Mathilda vara ännu bättre, k00lare och barskare och jag ska inte le så mycket.
Vårt ut skott har tjugofem perosner mindre än alla andra, puss

Stannade kvar överdrivet länge i skolan, men det var roligt! Vi kacklade som kackerlackor!! (hehehe internskämt med någon som jag inte umgås med längre, heheh)

Nu undrar mamma vad jag gör på datorn egentligen, dags att sluta. (Förresten så gick mitt bokseminarie bra, jag kunde mina åttio glosor. Så många glosor har jag aldrig gjort, det var...annorlunda. Nu vet jag till exempel vad fälgar heter, och hur man säger att dörren står på glänt. nice!)

Men faktiskt. Klockan är snart halv tio, måste sova nu. Har en lång dag framför mig imorgon, sen på fredag drar jag, pappa och li till Mellerud och ska fira min farmor som fyller 95 jordsnurr. Nu hoppas jag bara att kusinen kommer också så jag har nån att umgås med... som är under 55. Lovli

gonatt serru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0