En lite tråkig kväll, men det är helt okej

dagen i korthet:
Jag kom med mening 20 minuter försent till skolan, det beror på att jag har gangster i blodet. Det var kör-övning för första gången, (okej, där försvann gangster-heten) och sen sulade Lovisa en kladdkakebit på en ettagluttare i vår korridor. Det var helt galet jätteroligt. Hon blev sjukt sur. HAH!

På kemin labbade vi och jag blev så peppad att jag inte tyckte att järnsulfiden+svavelsyran luktade äggmök. Därav den konstiga lukten på c-plan idag eftermiddag, om någon undrade. Det var jag, ursäkta.
På franskan skulle jag visa hur gangster jag var för Amina genom att lägga upp fötterna på bordet och luta mig bakåt lite coolt mot väggen. Resultat: panik och en nära-falla-i-golvet-upplevelse. Tur att man sitter längst bak, aight?

Nu sitter jag här ute på landet med far och sambon.
Längderna är simmade, kladdkakan är i ugnen, idol är på väg, 48 tums-tv:n är köpt. Och jag ska ha pappas islandströja på mig ikväll, förhoppningsvis däckar jag innan nio.

prrrrrr

(ps. imorgon ska jag och Gunne skramla pengar utanför Citygross vid elva-tiden. kom och ge pengar till världens barn!!!) 


jag x 2


Kommentarer
Postat av: gun

åh fast jag kan inte :((( im sowwi! ska jobba i världsbutiken och jag hinner inte ta mig till stan i tid. dessutom är jag fortfarande uppe för jag har varit UTE ikväller!!! moor details boute (meibe) a new luviboi.

2009-10-10 @ 01:59:06
URL: http://johnny-quick.blogspot.com
Postat av: FRIDA

Sv: Haha ni som är lite smarta och rutinerade tycker säkert det är roligt, men vi som inte ens lyckas hitta information är inte lika förtjusta ;) problemet ligger nog mer hos oss än hos nåt annat

2009-10-10 @ 21:12:52
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0