glöm inte bort att du är värdelös

Det önskar jag att det stod på hela min kropp, så jag inte glömmer bort det. Eller inte värdelös kanske, men fattig. För det är jag sannerligen. Fattig.
Kan ju illustrera just hur fattig jag är:

-planerad stockholmsresa med madre i höst: nej.
-stockholm med kompisarna: nej.
-mat till rookie-festivalen: tveksamt. kanske burkmat och kranvatten i så fall.
-nya kläder och nytt smink inom typ tre månader kan jag stryka rätt så snabbt.
-julklappar... ja där går väl gränsen. Jag får faktiskt fixa pengar till jul, för julklappar, det ska det bli. Ni ska få.

Utöver dessa utgifter som jag i alla fall kan stryka, så ska jag ju köpa en cykel till min syster, efter jag så vackert fick hennes fina cykel stulen!
hahahahahha.
Det är lite roligt faktiskt, erkänn.

purspurs!

ps. just det, om ni smsar mig kommer jag hädanefter förmodligen inte svara. smsme gäller från och med nu!

Dagens låt: http://open.spotify.com/track/6jvxZ978pjyBAJtmxs3Jed
ser ni? jag har fortfarande hoppet kvar. det är lugnt


Kommentarer
Postat av: gun

i get u cash.

vet inte om jag jobbar lördag, men söndag jobbar jag säkerligen. kom?

2009-10-12 @ 19:47:52
URL: http://johnny-quick.blogspot.com
Postat av: sarah-louise

glöm inte bort att du är värdefull, VÄRDEFULL, och mycket omtyckt för den du är, du är så bra (8) lalalalallala... puss

2009-10-13 @ 00:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0