säg ingenting till mig

Jag lyssnar lite på Melissa Horn, och än en gång är min syster före mig med att veta vem hon är, före med att ha lyssnat på henne. Och hon har bokat biljett till när Melissa kommer till Kalmar. Typiiiisk
Emily är en väldigt snäll syster. Imorse kom hon in med frukost på sängen, en påse med blandgodis.
Och i fredags hade hon lagt min cd-kejs som jag hade glömt hos pappa i min kappsäck på väg till farmor. Äkta syskonkärlek eller vad?

Jag har pluggat matte nu, och skulle nog kunna säga att jag fattar faktorisering.
Synd bara att jag ar kopierat så sjukt dåligt att jag inte ser hälften av vad som står i bokjäveln. hihi.
Nu: historia.


en kväll i förlösa. gangster-tema. jag minns inte vad vi gjorde, men det var säkert sjukt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0