Det är lite "I jump out and die"-varning över detta inlägg.

Ibland känner jag mig väldigt blödig och känslosam. Då känner jag för att skriva ett lagom långt men extremt fint inlägg om mina vänner.
Så känner jag just nu!
Men jag gör det aldrig, vill inte riktigt. Och det är nog inte så många i min vänkrets som gör så. För på nåt sätt blir det alltid lite töntigt.

Men bara för att inte jag har skrivit något OFFICIELLT betyder det inte att mina vänner, gamla som nya!, inte är extremt uppskattade av mig. För det är dom och så ska det förbli! Jag hoppas att dom vet det utan att jag har skrivit det jag nu har skrivit.

Sen har jag riktigt speciella vänner som jag skulle vilja kunna skriva såna långa, fina inlägg om, men det blir inte nu. Kanske blir det en låt om dom i framtiden, vem vet? Hohoho

Nu ska jag lyssna på musik och skämmas för att jag tryckte på "spara & publicera".

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah/kajjan som längtar efter låten

2009-09-06 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0