det känns som om jag lika gärna skulle kunna vara amina just nu



Såhär känner jag mig nu ungefär.
Funderar på att dissa min familj för guns lägenhet ikväll, trots att det är olivias sista ikväll i sverige.
Jag känner liksom inte lusten att vara hemma just nu.

Det gick sjukt bra idag på redovisningen, tacka gud för min snälla klass säger jag bara. Och IG++ är inget dåligt betyg om det kommer från Peter kan jag hälsa.

Amina fastar idag, duktig tjej. Helt galet duktig märkte jag när jag kom hem från simningen och inte hade ätit på kanske fyra timmar, kände att jag höll på att svimma och tänkte på att amina inte har ätit på...tretton timmar. Jag är en synd.
Nu ska jag lyssna på Emil Jensen och peppa för måndag kväll.

Kommentarer
Postat av: Rut

Emil jensen kommer till både nybro o kalmar, 100 spänn i nybro 5:e oktober. :) Fast du kanske redan visste, ska du gå? :)

2009-09-18 @ 18:54:56
Postat av: johanna

uuh! ja jag ska till kalmar nu på måndag:) ska du gå??

2009-09-18 @ 20:23:40
URL: http://jouhaina.blogg.se/
Postat av: Rut

Ah(I) Redan nu på måndag, där ser man :) Jag vet inte. Får bli i nybro isf. Men han är mysig, så det kan nog vara en riktigt bra show :O Du får berätta om han är bra sen, så bestämmer jag mig då :D

2009-09-18 @ 21:06:08
Postat av: johanna

will do, tror också att det kan bli väldigt bra!! :))

2009-09-19 @ 08:27:06
URL: http://jouhaina.blogg.se/
Postat av: Mathilda

vilket sammanträffande!

jag ska också se emil jenssen på måndag!

2009-09-19 @ 15:25:08
Postat av: johanna

vad roligt!! då ses vi där ju:))

2009-09-19 @ 16:20:39
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0