En duktig tisdag

Lunchen och håltimman spenderades med den roligaste lunchen sen Nova i matsalen. Har inte skrattat så mycket på länge, konstigt med tanke på den jefvla ångesten från skolan som jag har.
Jobbade även lite spanska med Maja inför min andra spanska-lektion. Det kommer så bli tävling mellan oss. Inte så konstigt med tanke på att vi är dom enda eleverna.

Efter spanskan har jag nu suttit här i källaren med ömma axlar och konstig ställning (för jag är kissig).
Har gjort historia med Gun, samhälle med Gun,
och nu jobbar jag med kartografin som vi har test på imorgon. Synd att det är så tråkigt.

Vill sova. Ska äta gröt till middag.
Liiite rädd för att bli inlåst på skolan, klockan är faktiskt snart halv sex...



...hm. Ska nog åka snart.


Kommentarer
Postat av: gun

bästa lunchen på länge alltså <3

2009-09-22 @ 18:10:18
URL: http://johnny-quick.blogspot.com
Postat av: johanna

jaaaaaaaaa<3

2009-09-22 @ 19:34:02
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0