Inatt drömde jag att jag och min pojkvän åkte på semester

Hey,
kom hem från Eriksöre i eftermiddags. Det var trevligt. Som vanligt, inte jätte-galet-roligt, men ni vet. Trevligt.
Vi har lyssnat på två föredrag, båda var jättebra men jag var så trött så jag satt och slumrade på dem. Förlåt mig. Vi har lekt lekar, jag kom fyra i under hökens vingar, var nervös när vi lekte fånga flaggan, vilket inte är så konstigt för om någon minns (alltså frida eller sarahlouise) så var det inte min grej på lågstadiet då det lektes frekvent vid Kanotens grusplan.
Efter lite chill ute på bryggan så tittade vi på Idol i stugan min, och jag sov ganska många timmar innan vi skulle upp och ha arbetsfrukost. Dagen idag gick ganska smärtfritt, dock var det lite drygt med all väntan.

Ikväll är alla på Vallen och dansar med dom nya ettorna, men jag ska äta och lyssna på musik i mitt rum.
Mamma hälsar. (att jag ska stänga av datorn nu)
puss

ps. PEPP PÅ LÖRDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0