parenting never ends

Här sitter jag i källaren på Stagg. Detta är nog mitt favoritställe på skolan tror jag! Oftast lediga snabba datorer, och nu efter skolan är det jättemysigt att sitta här i mörkret och låtsas att man jobbar med något duktigt.
När jag i själva verket är på Facebook. Och här.

Om mindre än en timme ska jag på piano för första gången denna terminen. Bävar lite med tanke på att jag inte ens har öppnat boken under sommaren... Men Eva är en snäll och bra lärare, så det löser sig nog.
Funderar på att köpa nåt på mackendonken innan jag börjar, har ju ändå inget speciellt för mig. Jag äter i brist på saker att göra, the way to fattiness.

Just det, jag kanske ska fixa den där lappen till Eriksöre nu. Får väl fejka min mors namnteckning så jag kan lämna in den idag. stygga johanna.
Nu lämnar jag dig datorn för namnteckningar och mcdonalds-mat. hejdå

Imorgon fyller jag sjutton år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0