tema-inlägg!

Här sitter jag i Förlösa. Shufflar en rookie-spellista jag nyss skapade på Spotify. Pappa står i köket och lagar mat. Spaghetti och köttfärssås för sambon är inte hemma. Förmodligen kommer disken att stå också. Precis som vi.

Idag var det en vanlig dag i skolan. Lektioner, raster, och, nåt som alltid förvånar mig själv; span. Jag kan inte annat än medge att Gunkans sällskap har påverkat mig. Jag är för lättpåverkad...

Förövrigt håller jag på att göra ett litet projekt som heter "en vecka på stagg". dvs jag fotar varje dag lite, och förhoppningsvis blir det ett roligt album på fb. Annars dumpar jag dom bara här... He.

Tema på detta inlägg: Hafsigt ihopskriva två-raders-meningar.
Och nu ska jag äta spaghetti.
hejdå


Kommentarer
Postat av: gun

livets glädjeämne äro att spana. jag är stolt öfver dig.

2009-09-30 @ 22:44:02
URL: http://johnny-quick.blogspot.com
Postat av: johanna

FNISS

2009-10-01 @ 17:03:33
URL: http://jouhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0